Reluarea activității asistenților medicali

Membrii OAMGMAMR Bacău care își reiau activitatea trebuie să aducă la sediu, în locul certificatului de sănătate de la cabinetele de medicină de familie, un certificat de sănătate fizică şi psihică tip A5 emis de Ambulatoriul integrat al Spitalului Clinic Județean de Urgențe Bacău. Certificatul este la fel cu cel depus la dosarul de înscriere în OAMGMAMR.

Pentru membrii OAMGMAMR din teritoriu, sunt valabile certificatele de sănătate fizică şi psihică de la Spitalul Municipal Onești, Spitalul Orășenesc Buhuși, Spitalul Municipal Moinești, Spitalul Orășenesc Comănești si Spitalul Polimed Podu Turcului.

Celelalte documente necesare pentru întreruperea suspendării sunt:

  • Cerere tip
  • Certificat de cazier judiciar (în original)
  • Raport per salariat emis de angajator, anterior reluării activităţii
  • Asigurare de malpraxis valabilă până la sfârşitul anului respectiv, în vederea eliberării avizului de liberă practică

Odată cu avizul, asistenţii medicali / moaşele vor primi înapoi şi certificatul de membru în original, pe care l-au depus când au solicitat suspendarea (dacă au solicitat acest lucru).

Documente de descărcat: